Екскурзията на 8 „и” клас до Хисаря, Старосел и Копривщица проведена на 26 и 27.06.17г.

И ето че за дългоочакваната екскурзия настъпи време! Въодушевени от идващото приключение,  тръгнахме в  8.30ч. от училище, нетърпеливи за новите неща, които ще видим.

Пътуването ни започна с много смях и забавление. Спряхме за кратка почивка на Беклемето, където видяхме красиви коне,наслаждаващи се на тучна растителност. Не след дълго се озовахме в Сопот  – Къщата-музей на Иван Вазов. След като  я разгледахме и се снимахме пред паметника на патрона на училището ни, имахме възможността да се разходим и разгледаме градчето. С посещаването на музея на Васил Левски в Карлово, нашето пътуване все още не беше приключило. Неусетно стигнахме в Хисаря и след настаняването ни в хотела  се насладихме на двучасова разходка из Античния римски град Диоклецианополис, Римската гробница и минералните извори.

Вечерта, както подобава на една екскурзия, бе изпълнена с много шеги и закачки, а със събуждането сутринта знаехме, че ни предстоят още емоции. Посещавайки могилата в Старосел, се срещнахме с препятствието да изкачим скалите, но заедно успяхме да стигнем и чуем интересни истории. Не пропуснахме и Комплекса за винен и спа туризъм в Старосел  и бяхме запленени от невероятната  красота. Последната ни спирка бе  Копривщица, където усетихме онази възрожденска атмосфера от преди повече от век. Там посетихме  къщите-музеи „ Димчо Дебелянов” и „Тодор Каблешков“, както и  Лютовата къща, след което се завърнахме в Плевен.

С тази екскурзия успяхме да отбележим  края на учебната година по един незабравим начин и да станем още по-задружни и сплотени.